1403-01-01 09:30
223
0
89241

اقامت بیش از ۳۳ هزار مسافر نوروزی در گلستان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به ثبت بیش از ۶۴۷ هزار و ۸۰۰ بازدید از جاذبه‌های استان طی طرح نوروزی، گفت: در این مدت ۳۳ هزار و ۸۰۴ نفر در گلستان اقامت کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، محمدجواد ساوری در خصوص آخرین آمار تجمیعی گردشگران نوروزی، گفت: از آغاز طرح نوروزی یعنی ۲۴ اسفندماه تاکنون ۶۴۷ هزار و ۸۰۰ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان به ثبت رسیده است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: در بین جاذبه‌های گردشگری استان، بیشترین بازدید مسافران در طول مدت طرح نوروزی با ۳۷۶ هزار و ۴۰۰ بازدید مربوط به جاذبه‌های طبیعی استان بوده است.

وی گفت: ۱۰۶ هزار و ۴۷۳ بازدید هم از زیرساخت‌های گردشگری استان، ۶۲ هزار و ۶۷۲ نفر نیز از اماکن تاریخی، ۷۰ هزار و ۵۳۸ بازدید از اماکن تفریحی، ۶ هزار و ۲۹۲ بازدید از مراکز صنایع‌دستی و ۲۵ هزار و ۱۰۰ نفر از اماکن مذهبی گلستان به ثبت رسید.

 ساوری گفت: در این مدت تعداد ۳۳ هزار و ۸۰۴ نفر، شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری استان به ثبت رسید.

 دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان با اشاره به این‌که در این مدت ۲۸ هزار و ۶۲۴ نفر، شب در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داشتند، یادآور شد: در بین اقامتگاه‌های رسمی استان، بیشترین اقامت ثبت‌ شده در طرح نوروزی مربوط به اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان با ۸ هزار و ۲۸۹ نفر، شب اقامت است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت مذکور همچنین ۵ هزار و ۱۱۹ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و ۶۱ نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری سطح استان را برای اقامت انتخاب کردند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.